Od początku naszej działalności współpracujemy z wieloma Samorządami Gminnymi na terenie całej Polski . Oferujemy wysoką jakość wykonywanych usług czego dowodem są liczne referencję i poświadczenia.

Zapewniamy Państwu profesjonalną obsługę powierzonego nam zadania. Posiadamy nowoczesny system obsugi klienta oraz dyspoujemy własną flotą pojazdów. Zatrudniamy doświadczonych pracowników przeszkolonych w zakresie bezpiecznego usuwania wyróbów azbestowych. Wszystkie prace wykonujemy własnymi zasobami, nie korzystamy z firm podwykonawczych, co gwarantuje najlepszą jakość usług oraz całkowitą kontrolę nad pracami.

Każdego roku obsługujemy ponad 200 gmin w całej Polsce, usuwając z terenów około 20 tys. ton odpadów. W 2016 roku byliśmy głównym wykonawcą w zamówieniu organizowanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego polegającym na "Usuwaniu wyrobów oraz odpadów zawierających abest z nieruchomości należących (zarządzanych, użytkowanych) do osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni mieszkaniowych i samorządów położonych na terenie Województwa Lubelskiego w 2016." Zamówienie realizowane było od 01.06.2016 do 15.11.2016 na terenie 6 powiatów (bialski, lubartowski, łukowski, parczewski, radzyński oraz rycki), łacznie obsłużonych było 57 gmin. Prac związanych z demontażem i utylizacją wykonanych zostalo  2 864,235 kg oraz z pakowaniem i utylizacją 5 204,039 kg. 

Przy ewentualnej wsółpracy z naszą firmą gwarantujemy rzetelne wykonanie usługi.

W przypadku organizowania zapytań ofertowych, zwracamy się z prośbą o przesyłanie informacji na nasz adres e-mail.

 

Pozdrawiamy

Zespół usuwanieazbestu.com.pl